tisdag 3 februari 2015

{ Hänger med }

Jomenvisst, än så länge hänger man med trots att det är otäckt tyst o innehållslöst här på bloggen!
Har inte hittat rätta gnistan än för att komma igång med pysslandet ordentligt, men positiv som man är i grund o botten så ser jag ljust på den biten 🙌!

Ett födelsedagskort är klart o ett till är på gång. Tror dock inte man ska göra som jag gjort efter så här stor svacka...pang på rödbetan o slänga sej på avancerade vikningar, men hallå😁, det är MEJ vi snackar om haha! Går de så går de, annars går de åt pipsvängen (som Ronja sa).

Hållt på med min kära lilla Sill o testat mej fram och fått ett o annat dugligt alster till scrappandet eller kort.

Skulle så gärna vilja komma igång med PL oxå..men jag är hybridscrappare och mitt PL-ande kommer vara därefter med! Har ju faktiskt gjort några PL sidor o lagt upp här men jag har varit så dålig med att dokumentera och ta foton😱, tror det haft mkt med hur jag mått sista året med den allmänna värken, diskbråcket o som grädde på moset en smärre t.i.a OCH en efterhängsen förkylning..suck..
MEN, nu går vi mot ljusare tider o då var de la' kattsingen om jag inte kunde komma igång med mitt älskade pyssel😁!!

Det har hänt en hel del spännande o bra saker oxå!
Både min dotter och min äldsta son har fått otroligt många följare på sina Youtube's. Dottern, @kimmypowerddg, är uppe i nästan 20000(!!!!!) och sonen, @FatToni665, är snart uppe i 2000(!!!!!)😀😀😀, så himla stolt och glad för deras skull! Lite skryt är dom allt värda😉!

Dax att avsluta tänkandet för idag, bara lite slösurf på Pinterest kvar för morrondagens idéer och förhoppningsvis även alster👌.

Ha de gott mina Goa' pysselvänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia